.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشفیات مواد مخدر در مازندران ۷۱ درصد رشد یافت
فرمانده انتظامی مازندران تعامل بخش های مختلف برای مقابله با مواد مخدر را ضروری دانست و گفت: کشفیات مواد مخدر در استان رشد ۷۱ درصدی داشته است.

به گزارش شمال نیوز،  سردار مرتضی میرزایی صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند تعامل دستگاه‌های مختلف است، افزود: نیروی انتظامی در بخش مقابله وظیفه دارد هرچند در حوزه پیشگیری نیز ورود پیدا کرده است.

 

وی با اظهار اینکه نیروی انتظامی در حوزه درمان تخصصی ندارد، خواستار تعامل دستگاه‌های مختلف برای اثربخشی مقابله و درمان پدیده اعتیاد شد و گفت: پدیده تکدی گری از دیگر مشکلاتی است که با جامعه با آن روبرو است و شهرداری‌ها وظیفه جمع آوری متکدیان را دارند.

 

وی با عنوان اینکه یکی از آرزوها این است که یک معتاد در خیابان‌ها حضور نداشته باشند، افزود: اگر کمپ‌ها فعال باشند و معتادان جمع آوری شوند، سرقت‌های خرد را شاهد نخواهیم بود.

 

سردار میرزایی به افزایش کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مازندران جزو استان‌های رتبه اولی است که میزان کشفیات مواد مخدری در آن رشد ۷۱ درصدی داشته است.

 

فرمانده انتظامی مازندران یادآور شد: امسال تمرکز بر باندهای سنگین مواد مخدر است و بیشتر مواد مخدری که در استان کشف شده، سنتی است.

 

وی با اظهار اینکه به دلایل مختلف و سهم الوصول بودن مواد صنعتی، گرایش به سمت مصرف این نوع مواد رو به افزایش است، افزود: رواج قرص‌های روانگردان در بازار دسترسی به این مواد صنعتی را آسان‌تر کرده است./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.